torsdag 20 augusti 2009

Roligt!!!

Yippie, jag har vunnit!!! Jag som aldrig vinner något. Men av de gånger jag vunnit på lotterier så är detta det finaste priset hittills. Jag har vunnit en teckning av ABBE!!! Abbe är något av en huvudperson i bloggen Heja Abbe. Den skrivs av Abbepappan som med sina fina och goa inlägg gjort mig i det närmaste beroende av denna blogg.

Vidare har jag träffa ungdomarna på jobbet för andra dagen. Vilka ungdomar jag har fått hand om. Jag känner mig utvald att få mitt liv berikat av dessa goingar.

För ni vet väl att det inte heter Foppa-tofflor- det heter Hoppa-tofflor eftersom de är så lätta så att man lätt kan hoppa med de på fötterna.

Idag har vi varit i Blekinges skärgård, närmare bestämt Tjärö. Vi har fikat, grillat korv och bara myst. Tänk att bara det i sig är en underbar upplevelse. Att dessutom få prova att gå på en brygga, att få åka båt en kvart, att få sitta på en stenhäll och sjunga visor man kan, att äta korv med bröd som man själv grillat (dvs ngt bränd)= UNDERBART och för några en stor stor händelse och upplevelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar