måndag 16 februari 2009

Snart last gammal...


Nu närmar det sig med stormsteg, nedräkningen har börjat. Den 24:e blir jag last gammal, när jag var 17 trodde jag att man nått slutet vid denna ålder.

Nåväl, jag överlever väl, får tänka på den snart stundande fjällresan med vännerna som jag ser fram emot något enormt. Det ska bli UNDERBART.

Men dessförinnan ska lilltjejen operera in rör i öronen, den 23:e ska detta ske och maken/pappan ska följa med henne. Jag ska ta mig hem från jobbet så fort som möjligt den dagen. Dagen efter kommer mormor och passar så att Lilltjejen får en extra ledig dag eftersom vi inte vet hur hon kommer att må.

Tänk att dessa små öron ska opereras, mamma är nervös

Bloggen Rockmamman som jag lade till innan ikväll har debatterat ett riktigt hett ämne under en veckas tid, läs och begrunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar