fredag 6 februari 2009

Det var det värsta som kunde hända!!!

Jag har utmanats av Nipe och hennes blogg En liten plats i etern (se bloggar jag följer)

Följande regler gäller:

* lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med
* länka den du fick utmaningen av
* och skicka vidare till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Ja just nu är jag inte så nöjd med någorting men det får bli följande tre saker;

* Händerna, ganska funktionsdugliga, ganska smala fingrar, helt enkelt något jag är ganska nöjd med.
* Under benen, hyfsat bra, hyfsat stabila, helt enkelt hyfsade
* Nyckelbenen/axelpartiet, någorlunda, breda, kantiga nog min bästa feature.

Så till det som är ännu värre, hur länkar man till någon?

HA!!! Nu hittade jag knappen, dagens grej, jag har lärt mig något nytt!!!

Va dännu värre är, jag har inte hunnit få några som läser min blogg, alltså inga att umana eftersom Nipe redan är utmanad.

Om det är någon som läser detta och känner för en utmaning så ses ni som utmanade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar