lördag 6 juni 2009

Om man skulle...

...prova sig på ett litet inlägg, det var ju ett tag sedan.

Denna vecka har gått i sundhetenstecken.

I onsdags helkroppsmassage- skönt ont, var massören tvungen att trycka så på mina ömmande punkter? Troligen...

Lite träning varje dag faktiskt, mest promenad i samband med hundträning.

I torsdags gav jag mig på poweryoga dvd:n som stått i hyllan, fram med mattan, det var då jag mindes förra fadäsen när jag satte igång dvd:n. Ett trillande monster i size over när balansen tröt i de flesta övningar.
Skam den som ger sig, jag provar, förutom en liten vurpa in i sängkanten som satte ett rejält blåmärke på överarmen så gick det ganska bra, fast skakigt.

Idag x-antal timmar i skogen och ca 7-8 km terräng, nu känns det i kroppen vill jag lova.

Vi får väl se om vi gör ett nytt försök till inlägg snart igen...

1 kommentar:

  1. she's alive!!! Trodde nästan att bloggen kilat runt hörnet, men så var alltså inte fallet! Tjohoo!

    SvaraRadera