söndag 1 mars 2009

Män som hatar kvinnor

Som jag sett fram mot denna kväll!

Helkväll med barnvakt.

Gå ut och äta och sedan på bio, hem och lägga sig och sova länge imorgon. (vaknar troligtvis kl7.00 i alla fall)

Kvällens meny:
Grillad halloumi
Vitlöksspäckad oxfilé med madeirasås och klyftpotatis
Husets chokladkaka med chokladsås och grädde (mmmmmm)
Betyg: 9 på en 10 gradig skala

Tillbaka till ämnet, eftersom jag lyssnat på hela milleniumtriologin så har jag verkligen sett fram emot premiären av filmen och att vi ska gå och se den. Idag var det dags.

Jag bävade faktiskt för vissa sener och de var faktiskt så råa som jag trott, vissa delar höll jag för ögonen. Fjantigt måhända men jag har räddat en veckas sömn.

Sammanfattning, mycket bra skådespelarinsatser, mycket bra filmatisering, ett absolut måste att se (fast vissa delar mellan fingrarna)

Betyg: 9 på en 10 gradig skala

Nu är det natt natt och jag hoppas att jag får sova till just 9 eller 10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar